להיות מאומצת

להיות מאומצת
סדרת 'להתבגר'
גלילה רון-פדר-עמית

מאחר שלא מצאתי תקציר אונליין, אספר בעצמי: סיפורה של אבישג, תלמידת כיתה י' בירושלים המספרת על ענייני כיתתה מזווית הראייה של עצמה. גם מדברת על היותה מאומצת ורגשותיה בעניין. 

אני חושבת כל מי שבסביבות הכיתה ז-י די אוהב/ת את הסדרה הזו ולגמרי בצדק. זה נורא מעניין לקרוא על אירוע אחד ממבטו של כל הילדים בכיתה- וגם נדיר. אפילו באנגלית, שיש מבחר *ענק* של ספרי נוער בעולם לא יצא לי לקרוא משהו דומה. 
אבישג לא הייתה דמות מרכזית עד עכשיו, חוץ מאולי בספרו של דותן שעוד לא יצא לקרוא- אשתדל בקרוב. בסה"כ היא די חמודה. לא דרמתית מדי, לא בכיינית מדי,יש לה תחומי עניין. מה שכן, לקראת הסוף היא עצבנה קצת בקטע של 'אומייגד אני לא מאמינה מה קורה עכשיו!!' אפילו שהדברים כלל לא היו קשורים אליה. לדעתי היא גם וויתרה על החברויות שלה מדי בקלות. אבל היא ריאליסטית, ואני אפילו מכירה כמה כמוה ולכן זה לא הפריע לי יותר מדי. 

בקטע של האימוץ, למרות הכותרת, לא שמענו מזה הרבה. על ההתאהבות הפתאומית שלה שמענו המון. (דמיינו שאני מגלגלת עיניים) זה רק אני או שכל הספרים האלה מתחילים עם 'תמיד חשבתי שזה טיפשי להתאהב עד שזה קרה לי'?! כן 
כן. מיצינו.  

אבל כרגיל נסחפתי בתוך העלילה, נהנית, מסוקרנת לגבי דמויות אהובות מספרים קודמים. אחרי הכל, ספר לא רע. אם אתם אוהבים את סדרת 'להתבגר' ברור שאת צריכים לקרוא את זה. אם לא, או שלא ניסיתם, תתחילו עם להיות אני- סיפורה של נעמה. 
יאללה ביי! אה, ועוד 16 ימים לחופש, אבל מי סופר??
3> אסתי

תגובות

רשומות פופולריות