ברוכים הקוראים:)


אז אלף כל, ברוכים הבאים לבלוג שלי בעברית! אני כבר בלוגר-ית באנגלית, שם אני מבקרת ספרים באנגלית רק, וראיתי שהרבה ישראלים מוצאים את הבלוג שלי ואני גם קוראת בעברית ממילא, אז למה לא לעשות גרסה בשפה היפה ביותר?? 

קצת על עצמי- אני מתבגרת ממוצעת שגרה במרכז הארץ ולומדת בבית ספר פנימייתי. עליתי לארץ מצפון אמריקה בבית ספר היסודי  וכדי לשמר את שפת האם שלי (וסתם בגלל שאהבתי) קראתי הרבה, ולפני חודשיים החלטתי להצטרף לקהילת מבקרי הספרים באינטרנט.  אני אומנם עדיין נקראת עולה אבל עליתי בגיל צעיר מספיק כדי להיות ישראלית לגמרי. (טוב, אולי קצת תרבותית יותר;))  פה אני מתכוונת לכתוב קצת על הספרים שאני קוראת  ומה דעתי עליהם. אני לא מבקרת פה ספרים מתורגמים מאנגלית כי אותם  אני מעדיפה לקרוא את המקורי.
אם אתם מסוגלים אתם מוזמנים לבקר את האתר שלי באנגלית
boardingwithbooks.blogspot.co.il
מה עוד? אני רקדנית, ויש לי שיעורים כל יום. חוץ מזה, כמו כולם אני נאלצת לסבול את הלימודים בתיכון אז אני לא הולכת לעדכן את הבלוג כל כך בתכיפות, גם בגלל שאני קוראת פחות בעברית כי לצערי כמעט הכל מתורגם. אבל בזמן הקרוב אני אעבוד ואעצב את הבלוג הזה אז אתם מוזמנים לבוא לראות איך זה מתקדם, וכמובן שאני מעדכנת את האנגלית בערך פעמיים בשבוע. אז תקראו, אם תסכימו או לא תגיבו את דעתכם אני אשמח לראות 
ולענות. אז יאללה שבת שלום/שבוע טוב/ חודש טוב/ חג שמח ותהנו! 

תגובות

רשומות פופולריות